پیام یار
منتخب سردبیر
مقالات اخیر
عبارات اسمی در زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین ابزارهای گرامری هستند که برای ارائه اطلاعات بهتر و بیان مفاهیم مختلف به کار می‌روند. این عبارات، به صورت جملات فرعی ساخته می‌شوند و درون جمله به عنوان یک اسم عمل می‌کنند. به عبارت دیگر، عبارات اسمی به جای اسم در جمله می‌آیند و عملکرد اسم را در جمله انجام می‌دهند
شناخت زمان افعال در زبان انگلیسی، از مهمترین مباحث بوده و به عنوان یکی از عناصر اساسی در ساختار زبان انگلیسی مطرح می‌باشد. هدف استفاده از زمان افعال، بیان زمان وقوع یک عمل یا وضعیت است که در صحبت کردن و نوشتن در زبان انگلیسی بسیار مهم می باشد ،درک صحیح و دقیق از زمان افعال در زبان انگلیسی، به شما کمک می‌کند تا در نوشتار و گفتار خود از این زمان‌ها به درستی استفاده کنید و
یادگیری زبان انگلیسی نیازمند گسترش دایره لغات است. دایره لغات شما مجموعه‌ای از کلماتی است که در زبان انگلیسی بلدید و به طور فعال در جملات و مکالمات استفاده می‌کنید. چرا که هرچه دایره لغات شما بیشتر باشد، می‌توانید با اطمینان بیشتری از زبان انگلیسی استفاده کنید و به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید.
Adjective Clause به عنوان یکی از انواع subordinate clause ها (عبارات فرعی) ، در یک جمله کوتاه است که به عنوان صفت به یک اسم یا ضمیر اشاره می‌کند. این جمله، اطلاعات بیشتری درباره اسم یا ضمیر مورد نظر ارائه می‌دهد و اغلب باعث کامل شدن یک جمله می‌شود.
متاورس (Metaverse) مفهومی است که به شبکه‌ای از دنیاهای مجازی پیوند داده می‌شود و در آن افراد با استفاده از شخصیت‌های مجازی خود می‌توانند در این دنیاهای مجازی با هم تعامل کرده و فعالیت کنند. این فضاهای مجازی می‌توانند محیط‌هایی شبیه به بازی‌های رایانه‌ای، شبکه‌های اجتماعی و فضاهای واقعیت مجازی باشند.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و ...
عضویت در خبرنامه
جدیدترین اخبار را در شبکه های اجتماعی ما دنبال کنید

ورود به صفحه اینستاگرام فروشگاه

جستجو کردن